Moss kommune sikrer mottak av informasjon

Dette skal sikre mottak av informasjon

Fra 1. februar 2024 faser vi ut bruken av felles kommunale e-postadresse. Dette gjør vi for å sikre at henvendelser fra innbyggere kommer sikkert frem til oss.

Vi har dessverre opplevd at e-post ikke kommer frem, og den nye løsningen skal sørge for at alt av søknader og dokumenter som sendes til oss kommer trygt frem. Vi erstatter derfor vår offisielle e-postadresse med et kontaktskjema på kommunens nettside, sier Britt-Unni Baggerød som er avdelingsleder for dokumentforvaltning i Moss kommune.

Henvendelser som gjelder søknader, ettersending av vedlegg, varslinger og klager som skal saksbehandles har vi allerede andre løsninger for i dag. Disse skal sendes inn på egne skjemaer som sikrer at informasjonen du som innbygger gir fra deg er helt trygg for uvedkomne fortsetter Baggerød.

Dette betyr det for deg

I praksis betyr dette at du ikke lenger kan benytte deg av kommunens felles e-post for kommunikasjon med kommunen.

Vi har laget en egen "Kontakt oss" side på nettsiden der du finner all informasjon du trenger for å kontakte kommunen for:

• Generelle henvendelser
  • Søknader
  • Ettersendelse av vedlegg
  • Innmelding av feil og mangler på tjenester
  • Klager
  • Varslinger

Har du spørsmål

Har du spørsmål om hvor du skal sende en henvendelse til kommunen, så hjelper vi deg gjerne på Kommunetorget, du finner kontaktinformasjon til oss på “Kontakt oss”