Bestill kartdata, eiendomsinformasjon og byggesakstjenester

Det er flere leverandører som tilbyr kart- og eiendomsinformasjon for Moss kommune. I tillegg kan du bestille digitale tjenester knyttet til byggesaker i e-Torg.

e-Torg

Denne tjenesten leveres av Norkart og tilbyr blant annet digitale kart, situasjonskart, 3D-modell.

Du kan også bestille digitale byggesakstjenester som:

• Byggesakspakke, inneholder dokumentene du trenger i din byggesak.
  • eNabovarsel,  en enkel måte å sende ut et digitalt nabovarsel i forbindelse med byggesøknad. Denne sendes direkte til naboene i Altinn.
  • Områdeanalyse, gir informasjon om skred, ras, kvikkleire, flom, kulturminner, radon og trafikkmengde for en eiendom eller et fritt valgt område. Rapporten er basert på over 80 oppdaterte datasett fra blant andre NVE, NGU, Miljødirektoratet og Statens vegvesen.

e-Torg

Kartdata i vektorformat

Digitale kartdata i vektorformat over eiendom, Felles kartbase (FKB) og plandata for videre bruk i kartproduksjon, prosjektering innenfor bygg, anlegg og eiendom.

Kart og eiendomsinformasjon - gjør det selv

Du har mulighet til å finne informasjon i våre kommunale kart. Kommunale kart

Du kan også selv hente ut dokumentasjon og tidligere behandlede søknader kommunen har ivaretatt for eiendommen i følgende baser:

Søk i historiske baser
Søk etter saker fra: Bruk følgende løsning:
Moss kommune fra 2020 og frem i tid Søk etter saker - Moss kommune (acossky.no)
Gamle Moss kommune fra 2015 til og med 2019 For saker i Moss kommune i perioden 2015-2019 vil du dessverre ikke kunne søke digitalt på nåværende tidspunkt. For innsyn i saker fra Moss kommune i dette tidsrommet må du anmode om innsyn her
Gamle Rygge kommune fra mars 2015 til og med 2019 Søk etter saker Rygge historisk (acossky.no)
Gamle Rygge kommune fra januar 2002 til og med februar 2015 Søk etter saker Rygge historisk (acossky.no)
Gamle Moss og Rygge kommuner fra 1890 til og med 2018 Weblager