Søknadsfrist 3. mai - bli med på kunstleir i sommer!

Kulturrådgiver Arnt Fredheim i kommunen sitter i den kunstfaglige juryen. Lotte Olsen Jessa/Moss kommune

Moss kommune arrangerer Camp Munch for første gang på Jeløya fra 30. juni til 6. juli 2024.

Leiren ønsker å hedre Munchs arv og skape fellesskap, og deltakerne får utforske Munch sitt Moss samtidig som de får utvikle seg kunstnerisk gjennom nok tid, profesjonell veiledning og et faglig program av høy kvalitet.

Camp Munch Moss er for deg som er mellom 15 og 20 år, kunstinteressert og kreativ, og som holder til i regionen rundt Moss. Driver du med tegning, maling, med grafikk, foto eller skulptur? Eller er du opptatt av gatekunst? Bli med oss på en lærerik og spennende uke!

Søknadsfrist 3. mai

Det blir en kreativ og supersosial uke der 20 unge kunsttalenter får mulighet til å møtes for å bli enda bedre kunstnere. For å bli med på Camp Munch må du sende inn søknad med bilder av din egen kunst sammen med en tekst som forklarer hvorfor nettopp du ønsker å delta på Camp Munch Moss.

Slik gjør du det

Arbeidsprøvene du sender inn må vise oss hva du liker å jobbe med, og gi oss et innblikk i uttrykket og stilen din. Deltakere blir plukket ut av en kunstfaglig jury. Husk at det ikke er tegneferdigheter eller andre tekniske krav som er i fokus. Det juryen legger mest vekt på, er søkerens motivasjon for å være med på en uke med kreativt arbeid der vi leker med form og farge.

Vi håper du søker og gleder oss til å se akkurat ditt bidrag!

Nina Molven i Fargefabrikken er prosjektleder for camp Munch Camp Munch

For mer informasjon, les om campen på våre nettsider om Camp Munch Moss 2024.