Direktør for helse og mestring slutter i Moss kommune
Etter eget ønske og samtale med arbeidsgiver avslutter direktør for helse og mestring, Vibeke Kristiansen, sitt arbeidsforhold i Moss kommune i prøvetiden. Arbeidsforholdet avsluttes 9. august.
- Moss kommune takker Vibeke for engasjementet og innsatsen i tiden hun har vært her, og ønsker henne alt godt og lykke til videre, sier kommunedirektør Silje Hobbel.
Vi vil sette i gang prosessen med å ansette ny direktør så snart som mulig.
Sist endret 24.06.2026 10.14