Direktør for helse og mestring slutter i Moss kommune

Etter eget ønske og samtale med arbeidsgiver avslutter direktør for helse og mestring, Vibeke Kristiansen, sitt arbeidsforhold i Moss kommune i prøvetiden. Arbeidsforholdet avsluttes 9. august. 

- Moss kommune takker Vibeke for engasjementet og innsatsen i tiden hun har vært her, og ønsker henne alt godt og lykke til videre, sier kommunedirektør Silje Hobbel. 

Vi vil sette i gang prosessen med å ansette ny direktør så snart som mulig.