Velkommen som lærling!

HR konsulent Anita Aker (bak) og HR konsulent Malin Josefsen ønsker alle de nye lærlingene velkommen via Teams Wenche Skaar Moss kommune gjennomførte 09.09.20 oppstartsamling for årets nye lærlinger med sine veiledere. Lærlingkoordinator Wenche Skaar, HR konsulent Malin Josefsen, HR konsulent Anita Aker og varaordfører Tor Petter Ekroll ønsket alle velkommen. Ca. 38 nye lærlinger har deltatt på møte.

Grunnet korona situasjonen organiserte ble møte gjennomført denne gangen via Teams.

- Det var en veldig spesiell situasjon. Å gjennomføre oppstartsamlingen på denne måten har vi aldri gjort før. Det er jo selvfølgelig et stort øyeblikk for oss når vi møter våre nye lærlinger direkte, men tatt situasjonen i betraktning synes vi likevel det gikk veldig bra, og vi håper deltakerne også var fornøyd, forteller Wenche Skaar.

Velkommen som lærling hos oss i Moss kommune og masse lykke til!