Vi digitaliserer nå våre tekniske arkiv

hustegninger - Klikk for stort bilde Vi ønsker å fortsatt gi innbyggerne trygg og effektiv tilgang til teknisk informasjon vedrørende byens eiendommer. Ved å gjøre arkivene våre digitale vil denne informasjonen sikres for fremtiden, kunne gjøres mer tilgjengelig og være med på å forenkle blant annet søknadsprosesser.

Moss og Rygge kommune har samarbeidet om investeringen og gjennomfører digitaliseringen samtidig.

 

I forbindelse med dette arbeidet ber vi om at de som ønsker informasjon fra det tekniske arkivet til kommunen fra og med 11.12.2017 sender en bestilling om dette i en e-post til kommunen.

Slik bestiller du informasjon fra det tekniske arkivet:

Bestillingen din sender du til e-post adressen post@moss.kommune.no

Bestillingen din må inneholde informasjon om:

  • Adressen og gårds- og bruksnummeret på eiendommen du ønsker informasjon om.
  • Hvilken type dokumenter du er interessert i f.eks tegninger, vedtak, søknad osv.
  • E-post adressen du ønsker å få tilsendt informasjonen på.
  • Informasjon om hvor mye din bestilling haster.

Informasjonen du har forespurt vil bli tilsend deg i løpet av noen dager.

Dersom du ikke har e-post muligheter, kan du sende din bestilling til:
Moss kommune, Postboks 175, 1501 Moss.
På grunn av postgang vil det ta noe lenger tid før du mottar informasjonen du har bestilt.

Fant du det du lette etter?

Kontaktinformasjon

Moss kommune
Rådhuset, Kirkegata 15
Postboks 175, 1501 Moss
Telefon : +47 69 24 80 00
Org.nr.: 944 383 476
Åpningstid: 08:00-15:45