Hvordan skape gode og inkluderende møteplasser for barn og unge i Moss

Det første oppgaveutvalget i Moss kommune skal jobbe med temaet "Hvordan skape gode og inkluderende møteplasser for barn og unge i Moss".

Dette utvalget er et pilotprosjekt som i tillegg til å arbeide med selve temaet også skal utvikle arbeidsmetoder som senere oppgaveutvalg kan dra nytte av.

Utvalget skal bestå av 3 folkevalgte og 6 innbyggere, alle med spesielt interesse for temaet.
De 3 folkevalgte medlemmene ble valgt i kommunestyrets møte 29. mars 2022. Leder av utvalget er Irene Hetmann Landgren, nestleder er Øivind Tandberg-Hanssen og Lars Thomas Olsen Paulshus er medlem.

De resterende 6 medlemmene som består av innbyggere i Moss kommune ble valgt i kommunestyrets møte 20. september 2022. De 6 medlemmene er Michael Forbes, Bjarne Isaksen, Bjørn Tore Markussen, Linn Holmen, Malin Mathisen og Anne Løversbakke.  Arbeidet starter i utvalgets første møte 26. september 2022.

Denne siden vil bli oppdatert med referater fra møtene og annen informasjon om utvalgets arbeid.

Oppgaveutvalgets mandat med tidsplan (PDF, 174 kB)

Oppgaveutvalgets møteplan